Menü
Kosaram

Hogyan vásárolhat?

A vásárlás menete

Webáruházunk egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvére böngészhet kínálatunkból. Ha konkrét elképzelése van, úgy használhatja az oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötte el mit szeretne, úgy a „Termékeink” menüpont segítségével tudja előhívni a termékcsoportokat. A megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kaphat. Itt tudja kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget is. A „KOSÁRBA” gombra kattintva hozzáadhatja a rendelésedhez a terméket. Ettől eltérő megállapodás hiányában nettó 30.000 forintot meghaladó vásárlás esetén webáruházunk nem számít fel szállítási költséget.

Ha minden terméket a kosárba helyezett, amit szeretne megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetnie, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést. Ha már van fiókja, akkor itt is lehetősége van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét.

A rendelés leadása után e-mail üzenetben fogjuk értesíteni, illetve a regisztrációkor megadott adataival a webáruházba belépve is nyomon tudja követni leadott rendelése állapotát. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívja ügyfélszolgálatunkat.

Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában küldünk információt a megadott e-mail címre. Regisztrált vásárlóként a fiókjába bejelentkezve is megnézheti, hogy áll a rendelése.

Az oldal jobb felső sarkában találja a kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosár tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.

Amennyiben problémába ütközik a rendelés feladása közben, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Webáruházunk jobb felső sarkában találja a kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatja. Módosításukhoz kattintson a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudja módosítani a rendelését.

Az elküldött rendelés módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha új rendelést ad le, az külön rendelésnek minősül, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelést módosíttatni ügyfélszolgálatunkkal. Miután átadtuk rendelését a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban módosítani azt.

Mielőbb keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.